.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارسال 5‌ هزار اثر قصه‌گویی به دبیرخانه جشنواره رضوی
شمال نيوز : مدیرکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران از ارسال 4 هزار و 956 اثر قصه‌گویی رضوی به سومین جشنواره بین‌المللی به دبیرخانه مرتبط خبرداد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، قاسم عزیززاده گرجی بعدازظهر امروز در دیدار اعضای دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شعار جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی فرازی از زیارت جامعه کبیره و متنی با عنوان با کریمان کارها دشوار نیست مطرح شده است، اظهار داشت: فعالیت کارکنان کانون پرورش فکری مازندران برای برپایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در چارچوب کار اداری تعریف نشده است.

وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری مازندران سومین تجربه موفق خود را در برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در سه سطح کودک، نوجوان و بزرگسال در 29 و 30 شهریور ماه برگزار می‌کند.

این مسئول استانی با اشاره به اینکه هدف ما در برگزاری جشنواره قصه‌گویی رضوی ایجاد فضای معنوی در خانواده و جامعه است، تصریح کرد: در برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی کارهای کیفی را مد‌نظر قرار دادیم.

گرجی از ارسال 4 هزار و 956 اثر قصه‌گویی رضوی به سومین جشنواره بین‌المللی به دبیرخانه مرتبط خبر داد و گفت: 1300 اثر قصه‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره رضوی از مازندران بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 16 کشور در سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: تاکنون 57 اثر از قصه‌گویان خارجی به دبیرخانه سومین جشنواره قصه‌گویی رضوی ارسال شد که از 12 کشور برای مدعوین قصه‌گویی می‌کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران اظهارداشت: در سال گذشته شاهد حضور هفت مهمان خارجی در دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در مرکز مازندران بودیم.

گرجی از ارسال فراخوان جشنواره قصه‌گویی رضوی به پنج زبان زنده دنیا خبر داد و گفت: در سال‌ جاری ‌با راه‌اندازی کمیته امور بین‌الملل و راه‌اندازی دو دبیرخانه فرعی در لبنان و افغانستان ارتباطات قوی‌تری در بخش بین‌المللی ایجاد شد.

وی در پایان موسسه مالی اعتباری فردوسی را حامی مالی سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی معرفی کرد.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : قصه گويي رضوي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.